Ūdens pH/CL testeris
Modelis: PT100

Ūdens pH/CL testeris

€ 17.00
Cenas ir spēkā bez piegādes maksas
Piegādes laiks
Produktam var būt nedaudz atšķirīgs piegriezums vai krāsa no attēlā redzamās.

Ar PT100 testeri jūs varat precīzi un ātri pārbaudīt baseina ūdens galvenos parametrus.
Vācu ražotāja Water-ID profesionālais testeris, modelis PT100, pH un Cl/Br indikatoru mērīšanai. pH skalā ir 8 iedalījumi un Cl/Br skalā 16 iedalījumi. Pēc parauga un skalas krāsu salīdzinošās analīzes veikšanas varēsiet noteikt viena vai otra indikatora vērtību. Ierīce ir kompakta, tāpēc to var izmantot gan laboratorijā, gan tieši pie baseina. Testera komplektā ir 30 DPD1 Rapid tabletes un 30 Phenol Red Rapid tabletes katrā.

Mērīšanas diapazons:

Ūdens pH/CL/BR:pH vērtība (pH): 6,8–8,2;
Hlors (brīvs) (Cl2 mg/l): 0,1–6,0;
Hlors (kopējais) (Cl2 mg/l): 0,1–6,0;
Saistītais hlors (Cl2 mg/l): 0,1–6,0.

LIETOŠANA:

1. Atveriet testera vāku un izskalojiet testera iekšpusi ar testējamo ūdeni.

2. Piepildiet visas divas testera daļas ar testējamo baseina ūdeni. To dariet, iegremdējot testeri baseinā apmēram 10 cm dziļumā.

3. Ievietojiet PHENOL RED tableti testera kreisajā daļā (pH pārbaudei), nepieskarieties tabletei ar pirkstiem (tas var ietekmēt testa rezultātu precizitāti).

4. Ievietojiet DPD Nr. 1 tableti testera labajā pusē (CL testam), nepieskarieties tabletei ar pirkstiem (tas var ietekmēt testa rezultātu precizitāti).

5. Nosedziet testeri ar vāku — bultiņai uz vāka jābūt vērstai uz testera priekšpusi.

6. Tabletes ātri izšķīdīs. Lai labi sajauktos, dažas reizes apgrieziet testeri otrādi.

7. Turot testeri dabiskās dienasgaismas priekšā, izvēlieties tuvāko krāsu no standarta krāsu gammas un pierakstiet tuvumā esošos rādījumus.

8. Skaitlis kreisajā pusē ir pH vērtība.

9. Skaitlis labajā pusē ir CL daudzums ūdenī (mg/l).

Uzmanību!

Patērētājiem jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.

Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.

Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.

Piegāde vienmēr ir pieejama.

Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.

Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.

Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.

Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.

Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.

NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.


Mājas piegādes cenas

Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.

Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).

Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.

Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.

 

Preču savākšana

Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.

Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.

Preču atgriešana

Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.

Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:

1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.

2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.

3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]

NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.

Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.

Saistītā prece

Līdzīgi produkti